עימות בועידה היוקרתית בארה"ב • שטרן לארדן: "חוצפן"

אני לא חושב שיש שר אחר שיכול למתוח ביקורת על בוגי אם הוא ציוני מספיק או לא
איתי גדסי 2 Comment on עימות בועידה היוקרתית בארה"ב • שטרן לארדן: "חוצפן"

במהלך ועידה של העיתון ג'רוזלם פוסט בניו יורק, התעמתו השר גלעד ארדן והח"כ אלעזר שטרן פומבית, תוך שהאחרון תוקף את הביקורת נגד השר המתפטר יעלון •

צילום: Miriam Alster/Flash90
אני לא חושב שיש שר אחר שיכול למתוח ביקורת על בוגי אם הוא ציוני מספיק או לא
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר הכנסת אלעזר שטרן אמר היום בועידה השנתית של הג'רוזלם פוסט בניו יורק: "אני יושב פה לא יכול להתעלם ממה שנאמר על ידי גלעד ארדן. למתוח ביקורת על בוגי יעלון ששימש שנים רבות בארה"ב, הקים את הנגב, ולנסות ללמד אותו מהי מנהיגות צבאית היא חוצפה. אני לא חושב שיש שר אחר שיכול למתוח ביקורת על בוגי אם הוא ציוני מספיק או לא".

עוד הוסיף חה"כ שטרן: "אם יש קשר בין ה-BDS לבין מה שקרה בישראל בימים האחרונים, זה פיטור שר הביטחון מספר ימים לאחר שעמד על חשיבות האתיקה של צה"ל. אם אתם רוצים, זוהי תרומה לפעילות ה-BDS מחוץ לישראל".

חה"כ שטרן התייחס להתבטאותו של השר ארדן, מוקדם יותר בתחילת הועידה, שאמר כי "אינני מבין את החלטתו (של בוגי) לעזוב. הוא נבחר לשרת את הציבור, והוא יכול היה להמשיך לשרת בתפקיד אחר בממשלה".

עוד הוסיף חה"כ שטרן: "אני מאמין שBDS הוא הדבר הדומה ביותר לאנטישמיות בימינו. שואלים עצמנו איפה כל השגרירים שלנו, פה וברחבי העולם כי אין ספק שאין. אין צבא בכל העולם שיש לו רמות מוסר גבוהות יותר מחיילנו בנסיבות שלנו. ומדי פעם אנחנו מותחים ביקורת על עצמנו כי אנחנו רגישים ביותר לנושאים אלו לאחר השואה".

בועידה השנתית של הג'רוזלם פוסט בניו יורק לוקחים חלק שרים ישראלים בכירים, דיפלומטים מובילים ומובילי דעת קהל אשר דנים בנושאי מפתח ובאתגרים העומדים בפני ישראל וארה"ב בצל הטרור בעולם בימים אלו. בוועידה צפויים להשתתף כ-1500 מוזמנים.

בין הדוברים שינאמו: דניס רוס, לשעבר יועץ מיוחד לנשיא אובמה, רון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי, "הנסיך הירוק" מסעב חסן יוסף, אד רויס, גלעד ארדן, גילה גמליאל, ישראל כץ, דני דנון, גדעון סער, גבי אשכנזי ואפרים הלוי.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שטרן הוא בחור הזוי ותמהוני שמתאים להפליא למפלגתו של הילד המגודל יהיר לפיד
    לבחור הזה גם פלסטר בפה לא יעזור, אולי יועיל לו תפרים בשפתיים באופן קבוע
    בושה לכנסת שכזה ח"כ נמצא בשורותיה